Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 15 Nr 3 (2015)
Tom 15 Nr 3 (2015)
Redaktorzy:
prof. dr hab. Aniela Styś
dr hab. Agnieszka Dejnaka
Wrocław, czerwiec 2015
Opublikowane:
2015-06-29
Stona tytułowa
349
PDF
strona redakcyjna
350
PDF
PDF (English)
Spis treści
351-352
PDF
PDF (English)
wprowadzenie
353
PDF
Artykuły
Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistości
Katarzyna Kolasińska-Morawska
355-362
PDF
Działania demarketingu w branży tytoniowej
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć
363-372
PDF
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć
373-380
PDF
Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupu
Dariusz Fatuła, Adam Sagan
381-388
PDF
Marka i misja firmy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu
Mateusz Rak
389-396
PDF (English)
Młodzi członkowie gospodarstw domowych jako konsumenci mediów masowych w świetle badań jakościowych
Aleksandra Perchla-Włosik, Joanna Wardzała
397-406
PDF
Internet jako źródło informacji e-konsumentów o ofercie handlowej i usługowej przedsiębiorstw
Robert Wolny
407-416
PDF
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupu żywności funkcjonalnej
Magdalena Olejniczak
417-424
PDF
Postrzeganie wartości wykształcenia zawodowego w świetle badań
Magdalena Walczak
425-432
PDF
Kreowanie przestrzeni mieszkalnej w gospodarstwach domowych na tle nowych trendów w konsumpcji
Wanda Patrzałek
433-440
PDF
Polskie marki modowe w świadomości młodych konsumentów
Barbara Mróz-Gorgoń
441-450
PDF
Ekonomiczne aspekty zdolności kredytowej gospodarstw domowych w latach 2003-2012
Jarosław Ziętarski
451-460
PDF
Internet i technologie komunikacyjne w kontekście różnorodnych klasyfikacji pokoleń
Agnieszka Dejnaka
461-466
PDF (English)
Wolność i otwartość jako społeczno-centryczny przykład innowacji
Grzegorz Klimek
467-475
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy