ZASTOSOWANIE NOWOCZESNYCH APLIKACJI MOBILNYCH W UATRAKCYJNIANIU USŁUG REKREACYJNYCH
DOI:
https://doi.org/10.29015/cerem.245Słowa kluczowe:
Marketing, usługi rekreacyjne, rekreacja, aplikacji mobilnych, urządzenia mobilneAbstrakt
Głównym celem pracy jest przedstawienie definicji aplikacji mobilnych oraz omówienie ich różnych typów. Artykuł pokazuje aktualne trendy rynkowe w Polsce. Omawia rolę urządzenia mobilnego, takich jak smartfony i tablety oraz jego znaczenie w nowoczesnym społeczeństwie. W artykule podano przykłady niektórych aplikacji mobilnych i opisano ich funkcjonalność.Bibliografia
AMA - American Marketing Association (AMA), http://www.marketing-dictionary.org/, [dostęp: 20.10.2014]
Antyapps , „Pomocnik Wędkarza” z prawdziwego zdarzenia [Android], http://antyapps.pl/pomocnik-wedkarza-z-prawdziwego-zdarzenia-android/ [dostęp: 20.01.2015]
Apple oficjalny serwis internetowy, Historyczny rekord: 50 miliardów pobrań z serwisu Apple App Store, http://www.apple.com/pl/pr/library/2013/05/16Apples-App-Store-Marks-Historic-50-Billionth-Download.html [dostęp: 20.10.2014]
Aplikacje Sport & Fitness (2013), Wydawnictwo MitMedia i Time4Mob,
Biegun P., Poradnik Startupowca. Tworzymy aplikację mobilną: Od czego zacząć, http://mamstartup.pl/poradnik/5003/tworzymy-aplikacje-mobilna-od-czego-zaczac, [dostęp: 20.10.2014]
Brzozowska-Woś M. (2012), Quick response code w komunikacji marketingowej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 703,
Chip, Mobilne aplikacje to prawdziwa bonanza, http://www.chip.pl/news/wydarzenia/statystyka/2014/02/mobilne-aplikacje-to-prawdziwa-bonanza, [dostęp: 20.10.2014]
Chip, Android zdominował rynek mobilny, http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/systemy-operacyjne/2014/08/android-zdominowal-rynek-mobilny [dostęp: 20.01.2015]
Czerniak M., Aplikacje mobilne – hybrydowe czy natywne, http://mohi.to/aplikacje-mobilne-hybrydowe-czy-natywne/ [dostęp: 20.10.2014]
FND, Aplikacje mobilne – szare komórki Twojej komórki, http://edukacja.fdn.pl/92d622f2-88c9-4141-8a2e-9903d651092e/Extras/aplikacje-mobilne.pdf [dostęp: 20.10.2014]
Generation Mobile 2014, III edycja, sierpień 2014
IAB Polska (2014), Perspektywy rozwojowe - Mobile Online W Polsce,
Jestem.mobi (2014), Marketing mobilny w Polsce 2013/2014,
Kachniewska M. (2014), Wpływ digitalizacji kanałów dystrybucji na strukturę rynku usług pośrednictwa turystycznego, e-mentor, nr 1 (53),
Kall J. (2014), Wykorzystanie smartfonów w komunikacji marketingowej [w:] MEDIA i nowe sposoby komunikacji rynkowej a etyka, PWE
Konkol S. (2010), Marketing mobilny, Helion,
Królewski J., Sala P. (red) (2014), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa
Kreft P. (2013), Ilość pobranych aplikacji mobilnych w tym roku przekroczy... 100 mld!, Komputer Świat, wydanie z dn. 21.09.
Life in Mobile, http://mobilecardcastpl.wordpress.com/slowniczek-pojec-mobilnych/ [dostęp: 20.10.2014]
Nogieć J. (2014), Fotokody - chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią, Instrumenty, Trendy Strategie. Marketing Przyszłości, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 825,
Piechota N. (2014), Lokalizacyjna aplikacja mobilna jako narzędzie badań ruchu turystycznego w miastach, Studia Oeconomica Posnaniensia, vol. 2, no. 1 (262),
Porębska-Miąc T. (2010), Wykorzystanie technologii mobilnych w zarządzaniu relacjami z klientem, AE Katowice,
Sznajder A. (2013), Wpływ mobilnej technologii informacyjnej na działalność marketingową przedsiębiorstw, Gospodarka Narodowa, nr 7-8
Sznajder A. (2014), Technologie mobilne w marketingu, Wolters Kluwer, Warszawa,
Tasner M. (2011), Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0, Wolters Kluwer, Warszawa
Wanat T. (2014), Różnice między kobietami a mężczyznami w zakresie akceptacji i wykorzystania technologii mobilnych do zakupów w Internecie [w:] MEDIA i nowe sposoby komunikacji rynkowej a etyka, PWE
Pobrania
Numer
Dział
Licencja
Autor przenosi nieodpłatnie na Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu , bez ograniczeń terytorialnych, majątkowe prawa autorskie do tego utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. 1994, Nr 24, poz. 83 ze zm. )na zasadzie wyłączności, tj. prawo do:
a) wyłącznego używania i wykorzystania utworu w dowolnej działalności przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu, w szczególności w działalność Biblioteki Cyfrowej uruchomionej przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu
b) wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy utworów wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisów na płytach typu CD,
c) zamieszczenia wybranych fragmentów utworu w celach promocyjnych w publikacjach, materiałach promocyjnych, w sieci Internet oraz sieciach wewnętrznych typu Intranet Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu,
d) wprowadzania utworu do pamięci komputera Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu,
e) kopiowania i powielania utworu w technologiach fotomechanicznych lub innych znanych w dniu zawarcia umowy (fotokopie, kserokopie itp.),
f) przetworzenia dzieła na formę elektroniczną i nieograniczonego rozpowszechniania w sieci Internet.