Zagrożenia demograficzne Polski w świetle badań ankietowych studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
DOI:
https://doi.org/10.29015/cerem.215Słowa kluczowe:
system wartości, postawy studentów, Uniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuAbstrakt
Głównym celem niniejszego opracowania jest określenie relacji pomiędzy zagrożeniami demograficznych a hierarchią wartości studentów. Przeprowadzone badanie opiera się na ankiecie, a dane empiryczne zostały zebrane wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Narzędzia używane do badań obejmują standardowe metody statystyczne.Bibliografia
GUS (2011), Stan zdrowia ludności Polski w 2009 r., GUS, Warszawa.
Holzer J. Z. (2003), Demografia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Ignatczyk, W. (2002), System wartości rodzinnych młodzieży polskiej końca XX wieku, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Centrum Badań nad Rodziną, Poznań.
Kotowska E. (2008), Analiza płodności oraz założenia prognostyczne, Warszawa.
Materiał na konferencję prasową w dniu 29 stycznia 2013 r., http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/L_podst_inf_o_rozwoju_dem_pl_do_2012.pdf [4 lipca 2014]
Szczepański, J. (1967), Elementarne pojęcia socjologii, PWN, Warszawa.
Wawro, F.W. (2004), Młodzież w kontekście formowania się nowoczesnych społeczeństw, Wydawnictwo KUL, Lublin.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Autor przenosi nieodpłatnie na Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu , bez ograniczeń terytorialnych, majątkowe prawa autorskie do tego utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. 1994, Nr 24, poz. 83 ze zm. )na zasadzie wyłączności, tj. prawo do:
a) wyłącznego używania i wykorzystania utworu w dowolnej działalności przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu, w szczególności w działalność Biblioteki Cyfrowej uruchomionej przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu
b) wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy utworów wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisów na płytach typu CD,
c) zamieszczenia wybranych fragmentów utworu w celach promocyjnych w publikacjach, materiałach promocyjnych, w sieci Internet oraz sieciach wewnętrznych typu Intranet Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu,
d) wprowadzania utworu do pamięci komputera Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu,
e) kopiowania i powielania utworu w technologiach fotomechanicznych lub innych znanych w dniu zawarcia umowy (fotokopie, kserokopie itp.),
f) przetworzenia dzieła na formę elektroniczną i nieograniczonego rozpowszechniania w sieci Internet.